SUPERFOODS
Jedzenie ma znaczenie. Otóż kiedy dostarczamy do naszego organizmu wartościowe produkty pełne witamin, czujemy się dobrze, mamy więcej enregii i nie chorujemy. Kiedy tylko zaczynamy jeść niezdrowo, szybko, byle jak, do tego się nie wysypiamy, choroba gotowa. Znasz ten schemat? 🙂 Są jednak produkty bogatsze w składniki odżywcze, antyoksydanty, witaminy, proteiny i minerały. Możesz śmiało dodać je do swojej diety i czerpać same korzyści.

Super owoce:
Jagody Goji
Awokado
Jagody
Czereśnie
Żurawina
Papaja
Ciemne winogrona
Jabłka
Ananas
Banany

Super warzywa:
Bataty
Dynia
Pomidor
Burak

Super Algi:
Spirulina
Chlorella
Wakame
Kombu
Arame
Dulse
Nori
Kelp. 

Super zboża:
Quinoa
Amarantus
Kasza Jaglana

Super Liście, zioła i przyprawy:
Młody jęczmień
Jarmuż
Kiełki
Szpinak
Rukola
Rzeżucha
Sałata
Żeń-szeń
Echinacea
Czosnek
Kurkuma

Super Ziarna i orzechy:
Surowe ziarno kakaowca
Sezam
Pestki dyni
Siemię lniane
Orzech włoski

Lista jest długa więc możesz dowoli z niej korzystać, łączyć ze sobą różne produkty. Nie zapomnij jej wydrukować i zabrać na zakupy!

Jakie są Twoje ulubione produkty z tej listy? 🙂